بی بهانه ها

کاش هرگز در محبت شک نبود* تک سوارمهربانی تک نبود * کاش بر لوحی که بر جان دل است * واژه ی تلخ خیانت حک نبود...

بی بهانه ها

کاش هرگز در محبت شک نبود* تک سوارمهربانی تک نبود * کاش بر لوحی که بر جان دل است * واژه ی تلخ خیانت حک نبود...

بدون شرح

شما ۹ تصویر انسان وحیوان در این عکس میبینید آیا میتوانید  

هر ۹تا پیدا کنید؟

 

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
وحید دوشنبه 7 دی 1388 ساعت 18:56 http://321.blogsky.com

سلام.
من ۹ تاشو پیدا کردم.
تو چند تا پیدا کردی؟

به منم سر بزن.
موفق باشی.

سلام

بله فکر کنم خودش زده باشه ۹تاها !

من تا۸تا را پیدا کردم
چشم
سربلند باشید

نفیسه جمعه 11 دی 1388 ساعت 02:30

من یه ادم می بینم اونم توی این عکسا نیست.اونم خودمم وقتی جلوی ایینه ام...البته
'نمی خوام باشم.می خوام استعفا بدم.از آدم بودن.از اینکه مثل شما دو تا دست و دو تا پا و دو تا گوش دارم از خودم متنفرم.کاش می شد یه تیکه چوب بود .یه تیکه سنگ.کمی خاک باغچه.کاش می شد هر چیزه دیگه ای بود به جز شما عوضی های دو پای بو گندو.لعنت به شما!لعنت به شما و و دست هاتون و پا هاتون و چشماتون.صدام رو می شنفید؟ '
mostafa mastoor

نفیسه عزیزم اون میشنوید نه میشنفید!!!!!
بازم مرسی از نظرت عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد