بی بهانه ها

کاش هرگز در محبت شک نبود* تک سوارمهربانی تک نبود * کاش بر لوحی که بر جان دل است * واژه ی تلخ خیانت حک نبود...

بی بهانه ها

کاش هرگز در محبت شک نبود* تک سوارمهربانی تک نبود * کاش بر لوحی که بر جان دل است * واژه ی تلخ خیانت حک نبود...

مناجات نامه

*الهی!از حسرت چندان اشک باریدم که با آب چشم 

 

 خویش تخم درد بکاریدم. اگرسعادت ازلی دریابم؛این همه درد  

 

پسندیدم ور دیده ی من یه بار بر تو آید؛در آن دیده خودرا نادیدم. 

 

 الهی!چون من کیست که این کار سزیدم؟ اینم بس که صحبت  

 

تو را ارزیدم. جز خداوند مفرمای که خوانند مرا. 

 

الهی هر کس را امیدی وامیدرهی؛دیدار.رهی رابی دیدار؛نه به مزد 

 

 حاجت است ؛نه با بهشت کار. 

 

    مراتا باشد این درد نهانی         توراجویم که درمانم تودانی

  

*خداوندا!نثار دل من امید دیدار توست.بهارجان من مرغزار  

 

وصال توست. 

 

*خداوندا!خودکردم وخود خریدم.آتش بر خودافروزانیدم. 

 

ازدوستی آوازدادم.دل وجان فراناز دادم. 

 

«خواجه عبدالله انصاری»

دکتر محمدعلی ابراهیمی

بانهایت تاُسف و تاُثردر گذشت نا بهنگام  دکترمحمد علی ابراهیمی رابه جامعه پزشکان واساتید ودانشجویان وخانواده محترمشان تسلیت عرض میکنم 

برای ایشان ازپروردگار علو درجات و برای خانواده محترمشان صبر بی پایان آرزومندم.